Rabu, 3 Mac 2010

HAKIKAT HIDUP INI..

kdg aku rasa terlalu ingin dicintai dan disayangi oleh seorang yang bergelar lelaki...
namun hakikatnya aku tak mampu untuk memiliki itu semua...
indahnya kan hidup seorang wanita andai mempunyai sebuah ikatan perkahwinan yang kukuh, ada suami ade anak2 dan punyai kebahagiaan...mmmm adakah aku akan lalui sebuah perjalanan yang indah itu...hanya tuhan yang maha mengetahuinya..
kdgkala aku rasa sedih dengan perjalanan hidup aku... apakah aku takkan punyai kebahagiaan pada masa depan..apakah aku xkan punyai impian selamanya...
sessungguhnya aku terlalu ingin mengecapi kebahagiaan hidup bersama orang yang aku sayang...namun ape daya aku.. aku hanya seornag wanita yang lemah...
sampai bila aku harus begini...
aku jadi terlalu hipokrit dengan diri sendri...hanya memendam perasaan yang xpasti...
YA ALLLAH YA TUHAN KU....BERILAH AKU PELUANG UNTUK AKU MENGECAPI SBUAH KEBAHAGIAAN YANG DINAMAKAN DENGAN PERKAHWINAN, AKU INGIN SEKALI MERASAINYA ..
BERIKAN LA AKU HIDAYAH DAN PETUNJUK SUPAYA AKU LEBIH REDHA UNTUK MENGHADAPI HIDUP INI...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan