Sabtu, 1 Januari 2011

pertemuan yang pertama dan yang terakhir

secara tak sedar aku mula mengenali seorg lelaki yang aku sendr xkenl..hadir dengan tiba-tiba..dan aku mula terfikir bahawa mungkin dia adalah takdir untuk aku..mengenalinya membuat aku rsa bahagia seketika..perkenalan yg hnya 2 bln akhirnya berakhir dengan 1 berita yg aku xsgka..aku try untuk terima hakikat tersebut namun aku agak sukar...terlalu sukar untuk aku melepskn perasaan yg mula berputik di hati..
namun tiada siapa yg fhm ape yg aku rasa saat ni...tiada teman tiada sahabat untuk aku luahkan ape yg aku rasa...Mohd Ridzwan..nama lelaki ke 2 yang aku mulai syg namun segalanya telah berakhir kini...Ya ALLAH, kuatkan hati aku untuk aku lalui saat ini sekali lg...permudahkan segalanya YA TUHAN...Aku tiada tempat untuk mengadu selain padaMu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan